[Dixielandjazz] Turk Murphy discography

Hans Koert koerthchkz at zeelandnet.nl
Sun Apr 13 08:44:44 PDT 2003

Dear Wiim,

The discography Sam wrote is the Watters one  He had a copy (he was in
Wageningen - yes I talked to him) and showed me the Turk Murphy discography
Turk Murphy - Just For The Record" by Jim Goggin (1982) Published by the San
Francisco Traditional Jazz Foundation (they seem to have a website - so ask
"Google"). ISBN: 0-916870-57 and ....58 (hard bound and soft cover)

Ik vond het deze keer lekker druk en heb kunnen kopen wat ik zocht.
Eigenlijk prachtig dat na 40 jaar nog steeds behoefte blijkt te zijn aan
zo'n "ruil(ahum)"beurs. En het CDtje was een leuke verrassing (Al had ik
"Jammin" at the IAJRC Convention Hamburg 1999 al omdat ik bij ded opnamen
geweest ben - dan koop je'uiteraard de CD !!)
Het ga je goed en ..... Keep swinging

Hans Koert

Enjoy my collection
http://members.lycos.nl/keepswinging