[Dixielandjazz] Sorry - Mégsem vírus!

Ittzés Tamás bohem@mail.datanet.hu
Thu, 28 Nov 2002 03:29:01 +0100

I was wrong in my last message. The virus warning WAS a hoax.
See http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/jdbgmgr.exe.file.hoax.html

Normally I don't forward this kind of messages but it seems I am not
experienced enough yet. (Well, I have had three or four major crackdowns so
far, so I am pretty cautious.) Sorry for that dumb thing.

Respectfully ashamed,

Tamas
Tamas ITTZES - violin teacher, ragtime pianist, manager
Kodaly School, Bohem Ragtime Jazzband, Kecskemet Jazz Foundation
Address: Kecskemet-Hetenyegyhaza H-6044, Hullam u. 14.
Mailing address: Kecskemet H-6001, Pf. 652.
Cellular phone: +36(20)960-7169, Tel.: +36(76)509-178, Tel./Fax:
+36(76)472-438
E-mails: bohem@mail.datanet.hu, bohemragtime@hotmail.com
Website: http://www.bohemragtime.com/

Frankó! Bocsánat, előző levelem mégis csak téves volt és egy nagyméretű,
elegáns (?), de legalábbis túl hihető átverést vettem készpénznek. A teddy
bear ikon kell, Windows installáláskor kerül a gépre, nem kell letörölni a
file-t, semmiféle vírusról nincs szó! (Én már letöröltem, ha-ha!) Soha nem
szoktam ilyen dolgoknak bedőlni, sem továbbküldeni őket, most mégis
megtettem - pech. Mentségemre szolgáljon, hogy már 3-4x tönkrement vírusok
miatt a gépem.

Részletek:
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/jdbgmgr.exe.file.hoax.html

Bocsánatért esedezve,