[Dixielandjazz] BASS SOLOS $ Grimaces

Hans Koert koerthchkz at zeelandnet.nl
Sat Jul 24 02:49:50 PDT 2004

Dick wrote: Ik bedoelde Teun Doets, maar die zal je niet kennen, ....., Hij
organiseerde allerlei optredens voor een orkest genaamd "The Beale Street
Seven", later "The Beale Street Jazzband"

Bedankt Dick,
Ik heb meen ik nog een opname van hen: Singin' the blues - Beale street
seven	- Breda 12 Jan. 1962 . Ik zal het eens opzoeken.

Read about little Robby's presentation !!
http://members.lycos.nl/keepswinging/news.htm

Keep swinging

Hans Koert
www.people.zeelandnet.nl/koerthckhz